Visszatérítés, cseregarancia

Mi is tudjuk, hogy bizonyos termékek esetén milyen kihívásokat rejt az internetes vásárlás. Azért, hogy megkönnyítsük a partnereink számára a döntést, a törvényi szabályozáson felül plusz 16 napot biztosítunk a visszaküldésre és a vásárlást követő utólagos elállásra a webáruházban vásárolt termékek után. Így összesen 30 nap áll minden Quazar terméket vásárló ügyfelünk számára, hogy az interneten vásárolt terméket kipróbálhassa és csak ezt követően döntsön arról, hogy megtartja-e a készüléket.
Vásároljon biztonságban, kockázatmentesen!
Amennyiben úgy dönt, hogy nem tartja meg és visszakéri a termék árát, úgy az eredeti csomagolásban, minden eredeti alkatrészével, karc-, sérülés- és hibamentes állapotban visszaküldött készülék esetén visszautaljuk Önnek a vételárat a fuvardíjjal együtt, melyet Ön akkor fizetett, amikor megrendelte a terméket.
Minden futárcégnek átadott szállítmányra biztosítást kötünk, így vásárlóink teljes nyugalommal várhatják a csomagot. Amennyiben a futár sérült dobozban szállítja ki Önnek a megrendelt árut, mely láthatóan a kiszállítás folyamata közben sérült meg, kérjük ne vegye át azt, hanem jelezze nekünk. Kollégáink azonnal gondoskodnak az ismételt kiküldésről.
A Quazar belső szabályzatainak megfelelően folyamatosan, a gyártás során többször is ellenőrizzük termékeink minőségét. A vizsgálatok nemcsak a késztermékre, de minden beérkező alkatrészre és alapanyagra is kiterjednek.
A gyártás befejeztével minden egyes cikket egyesével tesztelünk darabról-darabra. A minőségi ellenőrzés elvégzését hologramos matricával igazoljuk és ezekkel matricákkal zárjuk le a dobozokat, hogy a lezárást követőn már ne lehessen a termékeket sérülés nélkül kibontani.
Abban az esetben, ha sajnálatos módon, minden igyekezetünk ellenére Ön olyan terméket vásárolt, melynek minőségével nem elégedett kérjük, jelezze felénk és kollégáink azonnal gondoskodnak a készülék cseréjéről.